Gjenopprettende praksis som faktor for trygghet i skolehverdagen. En kvalitativ studie av hvordan gjenopprettende praksis kan bidra til å oppfylle kravene om et trygt og godt skolemiljø, slik det er definert i opplæringsloven kapittel 9 A
dc.contributor.author | Bruun, Agnete | |
dc.date.accessioned | 2019-06-20T07:58:11Z | |
dc.date.available | 2019-06-20T07:58:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2601476 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Gjenopprettende praksis som faktor for trygghet i skolehverdagen. En kvalitativ studie av hvordan gjenopprettende praksis kan bidra til å oppfylle kravene om et trygt og godt skolemiljø, slik det er definert i opplæringsloven kapittel 9 A | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 106. | nb_NO |