Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJansson, Benthe Kolberg
dc.date.accessioned2007-08-22T13:02:47Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.isbn82-7825-159-2
dc.identifier.issn1503-6677
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147540
dc.description.abstractEin del av forprosjektet til forskingsprosjektet ”Nynorsk som sidemål” har vore å kartlegge situasjonen for sidemålsopplæringa, slik at vi som arbeider i dette prosjektet, kan ha ei forskingsbasert oppfatning av situasjonen. Dette er eit nødvendig grunnlag for vidare arbeid med å vidareutvikle og fornye undervisningspraksis i sidemålsopplæringa. Lærebøkene har ein sentral plass i undervisninga, spesielt i arbeidet med å planlegge innhald, progresjon og arbeidsmåtar i faga (Haug 2003:97). Ein studie av lærebøker kan derfor gi indirekte kunnskap om undervisningspraksis, og han gir direkte kunnskap om kva føringar lærebokforfattarar og forlag legg for sidemålsundervisninga. I denne studien konsentrerer eg meg om bokmålsutgåvene av læreverka som blir brukt i norskfaget, og spørsmålet er: Kva slags sidemålsopplæring legg desse læreverka opp til? Eg vil sjå nærmare på både omfang og presentasjonsmåte og kva arbeidsmåtar verket legg opp til i lys av det som blir sagt om sidemålsopplæringa i norskplanen i L97.en
dc.format.extent448873 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagenob
dc.publisherHøgskolen i Østfolden
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport (Høgskolen i Østfold)en
dc.relation.ispartofseries2004:6en
dc.subjectlærebøkeren
dc.subjectnynorsken
dc.subjectsidemålen
dc.titleKva slags sidemålsopplæring legg lærebøkene opp til når nynorsk er sidemålet? Ein analyse av lærebøker i norsk for ungdomstrinnet etter Reform 97en
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel