Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSolli, Kjell-Arne
dc.date.accessioned2011-03-01T08:28:54Z
dc.date.available2011-03-01T08:28:54Z
dc.date.issued2010-12
dc.identifier.isbn978-82-7825-330-4(online)
dc.identifier.isbn978-82-7825-331-1(trykt)
dc.identifier.issn1503-2612(online)
dc.identifier.issn0805-8164(trykt)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147563
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Østfolden_US
dc.relation.ispartofseriesRapport (Høgskolen i Østfold);2010:11
dc.titleKunnskapsstatus som metodisk tilnærming i forskning om inkludering av barn med nedsatt funksjonsevne i barnehagen - refleksjon om oppsummering av kunnskapen_US
dc.typeChapteren_US
dc.source.pagenumber8en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel