Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Anne-Lise
dc.contributor.authorLundahl, Lisbeth
dc.date.accessioned2011-01-18T08:35:40Z
dc.date.available2011-01-18T08:35:40Z
dc.date.issued2011-01-18T08:35:40Z
dc.identifier.isbn978-82-7825-330-4(online)
dc.identifier.isbn978-82-7825-331-1(trykt)
dc.identifier.issn1503-2612(online)
dc.identifier.issn0805-8164(trykt)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147654
dc.description.abstractDenne publikasjonen er et resultat av en todagers metodekonferanse avholdt ved Høgskolen i Østfold den 3 - 4 mai 2010 mellom Avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold og Institutionen för tillämpad utbildningsvetenskap, avdeling för barn- och ungdomspädagogik, späsialpedagogik och vägledning ved Universitetet i Umeå. I alt 23 personer deltok, lærarutdannere, forskere och doktorsstipendiater. Rapporten inneholder 14 bidrag som tar for seg ulike metodespørsmål innenfor utdanningsforskning og pedagogisk og spesialpedagogisk utviklingsarbeiden_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesRapport (Høgskolen i Østfold);2010:11
dc.titleMetoder i forsknings- og utviklingsarbeid i utdanning og lærerutdanningen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber128en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel