Morsmål som andrespråk: sluttevaluering av prosjekt i Trondheim kommune
dc.contributor.author | Palm, Kirsten | |
dc.date.accessioned | 2011-02-22T10:06:23Z | |
dc.date.available | 2011-02-22T10:06:23Z | |
dc.date.issued | 2011-02-22T10:06:23Z | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8195-051-1(online) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8195-050-4(trykt) | |
dc.identifier.issn | 1890-3622 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147932 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er resultatet av en sluttevaluering av prosjektet ”Morsmål som andrespråk” som ble gjennomført i Trondheim kommune i 2007-2010. Prosjektet ”Morsmål som andrespråk” har forankring i strategiplanene Likeverdig opplæring i praksis! og Språk åpner dører. Nasjonalt senter for flerkulturell opplæring (NAFO) hadde ansvar for gjennomføringen av prosjektet, som gikk ut på å tilby undervisning i fem ulike minoritetsspråk for elever i grunnskolen som hadde disse språkene som morsmål eller hjemmespråk. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Fokus på språk;26 | |
dc.title | Morsmål som andrespråk: sluttevaluering av prosjekt i Trondheim kommune | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 42 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Fokus på språk [11]
Alle utgivelser i Fremmedspråksenterets serie