Grammatikken i spanskfaget: rapport frå ei kvalitativ undersøking
dc.contributor.author | Hansejordet, Ingunn | |
dc.date.accessioned | 2011-02-22T11:47:43Z | |
dc.date.available | 2011-02-22T11:47:43Z | |
dc.date.issued | 2009-01-01 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8195-027-6(online) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-8195-026-9(trykt) | |
dc.identifier.issn | 1890-3622 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147934 | |
dc.description.abstract | Føremålet med Grammatikken i spanskfaget er å skaffe meir kunnskap om kva plass grammatikken har og bør ha i spanskfaget, som er eit nytt fag i dei fleste ungdomsskular og i mange vidaregåande skular. Problemstillinga om grammtikkens plass har stor overføringsverdi til andre framandspråk | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Fokus på språk;14 | |
dc.title | Grammatikken i spanskfaget: rapport frå ei kvalitativ undersøking | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 89 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Fokus på språk [11]
Alle utgivelser i Fremmedspråksenterets serie