Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBoch-Jenssen, Camilla
dc.date.accessioned2011-08-24T12:35:44Z
dc.date.available2011-08-24T12:35:44Z
dc.date.issued2011-08-24T12:35:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148118
dc.description.abstractSamtidig med et økt fokus på resultater i skolen, har det kommet signaler fra sentrale myndigheter om å utvikle skolen til en lærende organisasjon. forskerne er enige om at det skjer læring i organisasjoner når de er opne for å systematisere og analysere erfaringane sine, søker aktivt gjennom samhandling å finne ut kva slags utvikling som er viktig, faktisk endrar åtferden i organisasjonen, både praktiske/organisatoriske forhold, og mentale modellar. Vi har studert seks ulike organisasjoner ved å intervjue ledelsen ved seks barneskoler. Alle skolene har gode resultater i nasjonale prøver. Gjennom intervjuer og analyse av disse, har en søkt å avdekke om de undersøkte enhetene har trekk som viser at de er lærende organisasjoneren_US
dc.language.isonoben_US
dc.titleHar skoler med gode resultater i nasjonale prøver kjennetegn som tyder på at de er lærende skoler, - i betydningen lærende organisasjoneren_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber120en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel