Show simple item record

dc.contributor.authorBrynildsrud, Brita Johannesen
dc.date.accessioned2011-08-24T12:49:26Z
dc.date.available2011-08-24T12:49:26Z
dc.date.issued2011-08-24T12:49:26Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148122
dc.description.abstractHvordan utvikles identitet og rolleforståelse hos vernepleiere som blir ledere for første gang i kommunale omsorgstiltak? Hvordan opplever førstegangsledere selv overgangen fra fagperson til leder? Hvordan lærer de? Hva lærer de av? Når lærer de? Hva kan lette overgangen fra fagperson til førstegangsleder?data sammenfalt med andre studier på flere områder. De fleste informantene opplevde overgangen fra fagperson til førstegangsleder som kaotisk og dramatisk. Bildet ble imidlertid nyansert ved at tre og særlig en informant opplevde at overgangen ikke var så stor.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.titleFra fagperson til førstegangsleder - ta roret og miste fotfestet?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber110en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record