• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Masterstudium i spesialpedagogikk på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskolen i Østfold
  • Masteroppgaver
  • Masterstudium i spesialpedagogikk
  • Blar i Masterstudium i spesialpedagogikk på tittel
  •   Hjem
  • Høgskolen i Østfold
  • Masteroppgaver
  • Masterstudium i spesialpedagogikk
  • Blar i Masterstudium i spesialpedagogikk på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Masterstudium i spesialpedagogikk på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-20 av 116

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Barn med minoritetsspråklig bakgrunn og autisme : en studie av hvordan barnehagen møter barnets tospråklige og tokulturelle utvikling 

      Gjevikhaug, Ann Cathrin (Master thesis, 2009-09-15)
      Bakgrunn for oppgaven er erfaringer fra egen praksis om behov for å skaffe kompetanse på barn som har en minoritetsspråklig bakgrunn og diagnose innenfor autismespekteret sett i lys av deres tospråklige og tokulturelle ...
    • Barneskoleelevers opplevelse av å lese på papir versus det å lese på læringsbrett 

      Finstad, Ida (Master thesis, 2020)
    • Broen over – godt nok forankret på begge sider? En empirinær innholdsanalyse av overgangsplaner mellom barnehage, skole og SFO i et forebyggende perspektiv 

      Berg, Line Thorgrimsen; Åmodt, Hege (Master thesis, 2020)
    • Brukermedvirkning hos barn i vanskelige livssituasjoner - en kvalitativ studie av forsterforeldres erfaringer med fosterbarn 

      Haga, Liv Anette Tjernæs (Master thesis, 2014)
    • Cochlea implantat - en undersøkelse av foreldres forventinger om tilrettelegging på skolen for barne med cochlea implantat 

      Møller, Trine Eintveit (Master thesis, 2015-10-14)
    • De gjør så godt de kan. En kvalitativ studie om dysleksi og relasjonen lærer-elev 

      Tretteteig, Kari Bakke (Master thesis, 2016-02-24)
    • Den fenomenale kroppen: en kvalitativ studie hvor personer med epidermolysis bullosa forteller om sine opplevelser i tjenesteapparatet og sammen med nære relasjoner 

      Andresen, Ingrid Hoff; Gombos, Ann Katalin (Master thesis, 2010-04-07)
      Gjennom vårt arbeid, foreldrerollen og engasjement i to ulike brukerorganisasjoner har vi engasjert oss i arbeidet med funksjonshemmede og hvordan de opplever sin hverdag. Vi savner større vektlegging av egenerfart ...
    • "Den tause eleven En kvalitativ casestudie om selektiv mutisme på småskoletrinnet" 

      Bønøgård, Camilla; Strand, Synne Katrine (Master thesis, 2021)
    • Det er ungene som skaper jobben. En kvalitativ undersøkelse om rollen som koordinator for spesialundervisning i ungdomsskolen 

      Thomassen, Grethe Bølum (Master thesis, 2015-10-14)
    • Det skal være veldig mye prøvd før vi tenker at vi ikke har plass til alle her på skolen. Elever i sosiale og emosjonelle vansker på småskoletrinnet - en kvalitativ undersøkelse om organisering av opplæringstilbudet 

      Johansen, Martine; Kolstad, Bente (Master thesis, 2015-05-20)
    • « ... Dette klarer du! Du er jo så flink! Eller ...? » - Er det forhold ved skolen som kan oppleves angstvekkende og/eller stressende hos elever, og fall hvilke? 

      Ringdal, Sandra (Master thesis, 2021)
    • Elever med autismespekterforstyrrelser og deres opplevelse av sosiale aspekter i videregående skole: En kvalitativ intervjustudie av fem ungdommer med Asperger syndrom 

      Skafle, Ingjerd (Master thesis, 2018)
    • Elle, melle...en kvantitativ studie av vurderingskriteriene grunnskolene i Oslo legger til grunn i vurderingen av hvilke flerspråklige elever som skal få tilbud om særskilt norskopplæring 

      Opheim, Hege (Master thesis, 2018)
    • En kvalitativ studie av fem læreres oppfatninger og erfaringer om det å lære å lese på et andrespråk med bruk av rask bokstavprogresjon 

      Ulvshus, Hege (Master thesis, 2021)
    • En kvalitativ studie av seks læreres oppfatning om inkludering om elever med spesielle behov i deres klasseromspraksis og hva som kan fremme eller hemme implementering av slik praksis 

      Kjelsås, Julie (Master thesis, 2018)
    • En kvalitativ studie om elementer som kan påvirke samarbeid og veiledning av flerkulturelle foreldre som har barn med spesialpedagogiske behov 

      Pourmirza, Amin (Master thesis, 2020)
    • En prediksjonsstudie av leseforståelse i begynneropplæringen. Betydningen av fødselsmåned, ordavkoding og ordforråd 

      Nyegaard, Sandra; Smogeli, Eirin (Master thesis, 2021)
    • En studie av mestringstro på barn med Downs syndrom, i KwaNzimakwe, en landsby, i Sør-Afrika . 

      Augestad, Linda (Master thesis, 2020)
    • Er det for sent? 

      Skolem, Marianne (Master thesis, 2012-11-13)
    • Er det noe vi lærere trenger så er det tid og rom 

      Heggdal, Elin (Master thesis, 2015-09-15)

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit