Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBostrøm, Edgar
dc.date.accessioned2007-08-21T11:17:48Z
dc.date.issued2007-08-21T11:17:48Z
dc.identifier.issn1503-6677
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148344
dc.description.abstractArbeidsrapporten har bakgrunn i arbeidet med utviklingen av nye læreplaneri faget informasjonsteknologi i videregående skole i forbindelse med læreplanendringene for 2006, Kunnskapsløftet. Den beskriver både prosessen, vurderinger og konklusjoner som er grunnlag forlæreplanforslaget. Rapporten inneholder også en bakgrunnsbeskrivelse av denåværende læreplanene og av situasjonen for faget generelt. Noe av stoffet bygger også på generell læreplanteori. Videre finnes en del bakgrunnsstoff om forholdet mellom digital kompetanse som en av de fem grunnleggende ferdigheter etter kunnskapsløftet på den ene siden og informasjons­teknologi som eget fag på den andre siden.en
dc.format.extent500612 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languagenob
dc.languagenob
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport (Høgskolen i Østfold)en
dc.relation.ispartofseries2005:1en
dc.subjectlæreplaneren
dc.subjectinformasjonsteknologien
dc.titleReviderte læreplaner i faget Informasjons­teknologi etter Kunnskapsløftet: Bakgrunn og kommentareren
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel