Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaug, Erna
dc.date.accessioned2009-09-30T11:27:09Z
dc.date.issued2009-09-30T11:27:09Z
dc.identifier.isbn978-82-7825-288-8
dc.identifier.issn1503-6677
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148382
dc.description.abstractI Strategisk plan for Høgskolen i Østfold 2006 – 2013 var ett hovedinnsatsområde å styrke sammenhengen mellom undervisning og FOU aktivitet. Gjennom denne rapporten beskrives et FOU prosjekt med hensikt om å: 1. Videreutvikle problembasert læring som læringsplattform gjennom alternative undervisningsformer. 2. Å øke studiekvaliteten gjennom å prøve ut alternative, praksisnære undervisningsformer som kan øke studentenes motivasjon for læring. 3. Å etablere et tettere samarbeid med praksisfeltet i kommunene og hos Fylkesmannen i Østfold. 4. Å styrke kvaliteten på praksisstudier og yrkesutøvelse til barn og unge med nedsatt funksjonsevne og deres familier. FOU-prosjektet har vært et samarbeid mellom Fylkesmannen i Østfold, tre kommuner i Østfold, tre studenter ved vernepleierutdanningen – siste studieår, og undertegnede. Rapporten gir en beskrivelse av hvordan samarbeidspartnere og studenter er rekruttert, hvordan alternative undervisningsformer er benyttet og hvordan prosjektet er implementert i studentenes praksisundervisning og skriving av bacheloroppgave.en
dc.format.extent80456 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoben
dc.relation.ispartofseriesArbeidsrapport (Høgskolen i Østfold)en
dc.relation.ispartofseries2009:5en
dc.titleRapport fra arbeid med studentaktiv FoU 2006-2007: tema for FoU-arbeidet: tilrettelegging av det kommunale tjenestetilbudet til barn og unge med nedsatt funksjonsevne og deres familier TaKTen
dc.typeWorking paperen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel