Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAkerjord, Mari-Ann
dc.contributor.authorSamuelsen, Terje
dc.contributor.authorTolsby, Håkon
dc.contributor.authorStenseth, Børre
dc.date.accessioned2010-10-04T12:08:53Z
dc.date.available2010-10-04T12:08:53Z
dc.date.issued2010-10-04T12:08:53Z
dc.identifier.isbn978-82-7825-326-7(online)
dc.identifier.isbn978-82-7825-327-4(trykt)
dc.identifier.issn1503-2612(online)
dc.identifier.issn0805-8164(trykt)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148632
dc.description.abstractRapporten beskriver et forsøk med metodisk veiledning av prosjektarbeid i datafag og hvordan veiledningsprosessen kan understøttes av digitale verktøy. Metoden som er brukt er en tillemping av "Extreme Programming", en metodikk kjent fra datafaget. Prosjektets hovedformål var å vurdere denne metoden som allmenn pedagogisk/didaktisk angrepsvinkel for å skape større delaktighet, bedre fremdrift og bedre veiledning i studentprosjekter. Forsøket ble gjennomført i studieåret 2007/2008. Rapporten dokumenterer selve forsøket og resultater i form av transkriberte intervjuer av involverte parter og oppsummering av resultateren_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesRapport (Høgskolen i Østfold);2010:10
dc.titleXPed - prosjektorientert undervisning: et forsøk med å bruke eXtreme Programming som pedagogisk metodeen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber65en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel