Læring i skolenettverk. Mininettverk som utviklingsstrategi
dc.contributor.author | Baltzersen, Rolf K. | |
dc.contributor.author | Eliassen, Erik | |
dc.contributor.editor | Erstad, Ola | |
dc.contributor.editor | Hauge, Trond Eiliv | |
dc.date.accessioned | 2019-03-27T17:45:22Z | |
dc.date.available | 2019-03-27T17:45:22Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 9788205361157 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2592051 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Gyldendal akademiske forlag | nb_NO |
dc.subject | Skoleutvikling | nb_NO |
dc.subject | Nettverkspedagogikk | nb_NO |
dc.title | Læring i skolenettverk. Mininettverk som utviklingsstrategi | nb_NO |
dc.type | Chapter | nb_NO |
dc.description.version | draft | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 182-210 | nb_NO |
dc.source.journal | Skoleutvikling og digitale medier - kompleksitet, mangfold og ekspansiv læring | nb_NO |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Kapittel i bok/rapport/antologi. LU [48]
Samlingen inneholder bidrag fra ansatte ved Avdeling for lærerutdanning publisert som kapittel i bok/rapport/antologi