dc.contributor.author | Baltzersen, Rolf | |
dc.coverage.spatial | Norway | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2019-05-10T10:49:03Z | |
dc.date.available | 2019-05-10T10:49:03Z | |
dc.date.issued | 2019-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2597237 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er en studieevaluering av PPU deltid 2018-2019 ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Østfold. Evalueringen bygger på en studentundersøkelse som er blitt gjennomført etter at studiet er blitt gjennomført det første studieåret. Disse resultatene blir sammenliknet med funn fra andre gode lærerutdanningsinstitusjoner i den nasjonale studentundersøkelsen (Studiebarometeret). Resultatene viser at PPU deltid er best på en rekke dimensjoner knyttet til undervisningskvalitet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskolen i Østfold | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Lærerutdanning | nb_NO |
dc.subject | Studieevaluering | nb_NO |
dc.title | Best på kollektiv læring? | nb_NO |
dc.title.alternative | Studieevalueringsrapport for PPU deltid 2019-2020 ved Høgskolen i Østfold | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.rights.holder | Rolf K. Baltzersen | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |
dc.relation.project | Studentevalueringsprosjekt | nb_NO |