Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBaltzersen, Rolf
dc.coverage.spatialNorwaynb_NO
dc.date.accessioned2019-05-10T10:49:03Z
dc.date.available2019-05-10T10:49:03Z
dc.date.issued2019-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2597237
dc.description.abstractDenne rapporten er en studieevaluering av PPU deltid 2018-2019 ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Østfold. Evalueringen bygger på en studentundersøkelse som er blitt gjennomført etter at studiet er blitt gjennomført det første studieåret. Disse resultatene blir sammenliknet med funn fra andre gode lærerutdanningsinstitusjoner i den nasjonale studentundersøkelsen (Studiebarometeret). Resultatene viser at PPU deltid er best på en rekke dimensjoner knyttet til undervisningskvalitet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Østfoldnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.subjectStudieevalueringnb_NO
dc.titleBest på kollektiv læring?nb_NO
dc.title.alternativeStudieevalueringsrapport for PPU deltid 2019-2020 ved Høgskolen i Østfoldnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holderRolf K. Baltzersennb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.relation.projectStudentevalueringsprosjektnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal