Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBylow, Helene
dc.contributor.authorKarlsson, Thomas
dc.contributor.authorLepp, Margret
dc.contributor.authorClaesson, Andreas
dc.contributor.authorLindqvist, Jonny
dc.contributor.authorHerlitz, Johan
dc.date.accessioned2020-01-06T12:16:47Z
dc.date.available2020-01-06T12:16:47Z
dc.date.created2019-09-09T12:14:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1932-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2634969
dc.language.isoengnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEffectiveness of web-based education in addition to basic life support learning activities: A cluster randomised controlled trialnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.volume14nb_NO
dc.source.journalPLOS ONEnb_NO
dc.source.issue7nb_NO
dc.identifier.doi10.1371/journal.pone.0219341
dc.identifier.cristin1722757
cristin.unitcode224,40,0,0
cristin.unitnameAvdeling for helse og velferd
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal