Anerkjennelse i klasserommet: «Gi elevene service der de trenger det!» En kvalitativ studie av tre kontaktlæreres arbeidsmetoder for å fremme anerkjennelse i klasserommet
dc.contributor.author | Andersen, Tina Marie | |
dc.date.accessioned | 2022-08-15T09:24:39Z | |
dc.date.available | 2022-08-15T09:24:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3011813 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Anerkjennelse i klasserommet: «Gi elevene service der de trenger det!» En kvalitativ studie av tre kontaktlæreres arbeidsmetoder for å fremme anerkjennelse i klasserommet | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 71 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Grunnskolelærerutdanning for trinn 1-7 [32]
Masteroppgaver