Skolevegring – en respons på summen av uheldige omstendigheter. En kvalitativ innholdsanalyse av tre kommuners handlingsplaner for skolevegring.
dc.contributor.author | Julie Cathrin Kjelvik Jensen, Julie Cathrin Kjelvik | |
dc.contributor.author | Laabak, Frida Sophie | |
dc.date.accessioned | 2022-08-15T13:09:10Z | |
dc.date.available | 2022-08-15T13:09:10Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3011924 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.title | Skolevegring – en respons på summen av uheldige omstendigheter. En kvalitativ innholdsanalyse av tre kommuners handlingsplaner for skolevegring. | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 89 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Grunnskolelærerutdanning for trinn 5-10 [39]
Masteroppgaver