Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDechsling, Anders
dc.contributor.authorArntzen, Erik
dc.date.accessioned2020-01-08T09:45:57Z
dc.date.available2020-01-08T09:45:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationNorsk Tidsskrift for Atferdsanalyse. 2019, 46 (1), 1-13nb_NO
dc.identifier.issn0809-781X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2635260
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNorsk atferdsanalytisk foreningnb_NO
dc.titleEmergente relasjoner og mulige konsekvenser for begrepet stimulusklassernb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.source.pagenumber1-13nb_NO
dc.source.volume46nb_NO
dc.source.journalNorsk Tidsskrift for Atferdsanalysenb_NO
dc.source.issue1nb_NO
dc.identifier.cristin1695289


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel