Blar i HiØ Brage på tittel
Viser treff 1095-1114 av 2400
-
Innføring av Elektronisk dokumentasjon av sykepleie - umiddelbar suksess eller usikker tålmodighetsprøve?
(Master thesis, 2012-11-27) -
Innføring av nye organisasjonsmodeller i universitets- og høyskolesektoren
(Master thesis, 2016-06-10) -
Innføring av problembasert læring ved sykepleierutdanningen
(Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)Det kan se ut til at forelesning som tradisjonell formidlingsmåte i liten grad utvikler studentenes evne til å ta ansvar for egen læring. At studentene tar ansvar for egen læring er avgjørende for å utvikle evnen til å ... -
Innføring av problembasert læring ved sykepleierutdanningen
(Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)Det kan se ut til at forelesning som tradisjonell formidlingsmåte i liten grad utvikler studentenes evne til å ta ansvar for egen læring. At studentene tar ansvar for egen læring er avgjørende for å utvikle evnen til å ... -
Innovasjon i utvikling og gjennomføring av et kurs for ingeniører
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2006)De statlige undervisningsinstitusjoner er under press, både fra eier ved Kunnskapsdepartementet (KD) og fra de som ansetter våre utdannede ingeniører, i vårt tilfelle representert ved industrien som ønsker ”valuta for ... -
Innovasjon i utvikling og gjennomføring av et kurs for ingeniører
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2006)De statlige undervisningsinstitusjoner er under press, både fra eier ved Kunnskapsdepartementet (KD) og fra de som ansetter våre utdannede ingeniører, i vårt tilfelle representert ved industrien som ønsker ”valuta for ... -
Innovasjonsreisen – innføring av digitale trygghetsalarmer på veien mot Helsevakt: Følgeforskning i Fredrikstad kommune
(Oppdragsrapport (Høgskolen i Østfold);2017:3, Research report, 2017)Denne rapporten viser resultater fra et oppdrag med følgeforskning for Fredrikstad kommune. Vi har benyttet et organisasjonsteoretisk perspektiv på prosesser som kommunen og deres ansatte, brukere og pårørende er med på i ... -
Inspirasjon, engasjement og bekymring: fagspesialisters oppfatninger om endring og egen medvirkning
(Master thesis, 2010-07-07) -
Institutional Entrepreneurship in Loosely Coupled Systems: The Subject Position of MOOC Entrepreneurs and Their Interpretive Struggles in a Norwegian Context
(Academic article, 2023)While technological change in organizations is fast and eminent to most people, the adoption of Massive Open Online Courses, micro-credentials, and flexible and scalable online courses, appear to be comparatively slow in ... -
Instructors’ Epistemic Intervention Strategies in MOOC Discussion Forums
(Peer reviewed; Journal article, 2024)Facilitating students’ learning in a massive open online context is challenging for instructors in online teaching. The instructors should enact their professional (epistemic) feedback-giving skills to understand when, ... -
Integrating NLP Techniques to Enhance Automated Essay Evaluation
(Master thesis, 2022) -
Integrating simulation training during clinical practice in nursing homes: An experimental study of nursing students´ knowledge acquisition, self-efficacy and learning needs
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Background Limited access to supervision, feedback and quality learning experiences pose challenges to learning in the clinical setting for first-year nursing students who are beginning their clinical experiences. Prior ... -
An integrative framework for planning and conducting Non-Intervention, Reproducible, and Open Systematic Reviews (NIRO-SR)
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Most of the commonly used and endorsed guidelines for systematic review protocols and reporting standards have been developed for intervention research. These excellent guidelines have been adopted as the gold-standard for ... -
Integrert yrkes- og språkopplæring for minoritetsspråklige kvinner, - med fokus på et fremtidig yrke i helsesektoren : et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Fredrikstad kommune og Aetat - i regi av Bruker- og kompetansesenteret
(Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2004)Prosjektet ”Integrert yrkes- og språkopplæring” innebar et tett samarbeid mellom ulike statlige og kommunale etater hvor en tverrfaglig sammensatt prosjektgruppe sørget for å koordinere tilgjengelige virkemidler. Kval ... -
Integrert yrkes- og språkopplæring for minoritetsspråklige kvinner, - med fokus på et fremtidig yrke i helsesektoren : et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Fredrikstad kommune og Aetat - i regi av Bruker- og kompetansesenteret
(Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2004)Prosjektet ”Integrert yrkes- og språkopplæring” innebar et tett samarbeid mellom ulike statlige og kommunale etater hvor en tverrfaglig sammensatt prosjektgruppe sørget for å koordinere tilgjengelige virkemidler. Kval ... -
Intelligent Contributions
(Chapter, 2022)Chapter 11 address how contributions are combined in different ways when designing CI. One approach utilize many different perspectives on the same work, like in collective work on the same Wikipedia article. Multidisciplinary ... -
Intelligent Engagement
(Chapter, 2022)Chapter 10 analyzes the relationship between citizen participation and citizen expertise, particularly in the political domain. New types of intelligent citizen engagement are emerging like mass deliberation, mass voting, ...