Blar i HiØ Brage på tittel
Viser treff 412-431 av 2406
-
Designing for user confidence in the evolving age of energy and smart houses
(Master thesis, 2016-07-12) -
Designing personalised mHealth solutions: An overview
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Introduction: Mobile health, or mHealth, is based on mobile information and communication technologies and provides solutions for empowering individuals to participate in healthcare. Personalisation techniques have been ... -
«Det er en svær grøt» «Hvordan forstå leder- og ledelsesutviklingens dilemmaer og kompleksitet?»
(Master thesis, 2022) -
Det er ingen som kan gjemme seg bort her. Erfaringer med bruk av team i ungdomsskolen
(Master thesis, 2016-06-03) -
« Det er jo lek og læring, sant? » : Konstruksjon av profesjonelle identiteter og kritiske standpunkt
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Samtidig som presset har økt på barnehageinstitusjonen om å innføre tidlig innsats-strategier det siste tiåret, har et stadig større antall norske barnehageforskere funnet det nødvendig å forsvare barns rett til å leke. ... -
“Det er jo lek og læring, sant?”: Konstruksjon av profesjonelle identiteter og kritiske standpunkt
(Journal article; Peer reviewed, 2016)Samtidig som presset har økt på barnehageinstitusjonen om å innføre tidlig innsats-strategier det siste tiåret, har et stadig større antall norske barnehageforskere funnet det nødvendig å forsvare barns rett til å leke. ... -
Det er lettest å snakke når en skal si noe : studenterfaringer med nettstøttet samarbeid
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2004)Hensikten med oppgaven er å oppnå økt innsikt i og forståelse av hvordan høgskolestudenter kan nyttiggjøre seg nettstøttet samarbeid i forbindelse med sine prosjektarbeider. Teoretisk forankring baserer seg på litteratur ... -
Det er lettest å snakke når en skal si noe : studenterfaringer med nettstøttet samarbeid
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2004)Hensikten med oppgaven er å oppnå økt innsikt i og forståelse av hvordan høgskolestudenter kan nyttiggjøre seg nettstøttet samarbeid i forbindelse med sine prosjektarbeider. Teoretisk forankring baserer seg på litteratur ... -
Det kunne kanskje blitt sånn i alle tilfeller
(Master thesis, 2016-10-18) -
Det lyttende i dialogen i et partnerskap mellom barnehagen og UH-sektor.
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Denne artikkelen tematiserer hvordan lyttende pedagogikk kan åpne opp for at flere stemmer i dialoger mellom UH-sektoren og barnehagen kan synliggjøres i et ReKomp-partnerskap. De fire artikkelforfatterne er i tett samarbeid ...