Blar i Masteroppgaver på tittel
Viser treff 837-856 av 888
-
Utviklingshemming og mestring : En kvalitativ studie om hvordan elever med lett utviklingshemming / generelle lærevansker opplever mestring i skolen
(Master thesis, 2009-09-14)Ungdommene i denne undersøkelsen opplever mestring. Noen opplever oftere mestring enn andre. Vesentlige faktorer for dem som grunnlag for mestring er å kunne noe, å lære bort til andre, å delta i fellesskapet gjennom felles ... -
Veier ut av LAR
(Master thesis, 2016-10-18) -
Vi ere en nasjon vi med
(Master thesis, 2016-09-15) -
«Vi forventer jo at folk kan samarbeide …» En kvalitativ studie av samhandlingskompetanse
(Master thesis, 2019) -
Vi jobber på hver vår tue. En studie av samarbeid i kommunal fysioterapitjeneste
(Master thesis, 2015-06-19) -
”Vi må gjøre mer av det som funker”: En studie av tverrfaglig samarbeid mellom kommunale tjenester
(Master thesis, 2013-08-15) -
Virtual simulations for training collaborative practitioners at the hospital
(Master thesis, 2018) -
Visualisering av gassnettverket
(Master thesis, 2009-04-14)Prosjektet baserer seg på bruk av standard utviklingsverktøy for å visualisere gassnettverket i Europa. Oppdragsgiver er Navita. Målet har vært å teste ut forskjellige teknologier og visualiseringsteknikker, med tanke ... -
Visuell identitet i kommuner : "Alt for Norge- eller leve Toten?"
(Master thesis, 2018) -
Vocabulary learning strategies in the L2 classroom
(Master thesis, 2015-03-05) -
Vocational english in Norway: a study of attitudes
(Master thesis, 2015-04-08) -
Vokabellernen durch Filme
(Master thesis, 2022) -
Vokabularkunnskap og problemløsningsstrategier ved lesing på andrespråk
(Master thesis, 2019) -
Vurdering i grunnskole for voksne
(Master thesis, 2016-02-24) -
Was motiviert junge Norweger zum Deutschlernen? Eine Studie aus der Weiterführenden Schule
(Master thesis, 2011-09-13)In unserer Gesellschaft ist man schon längst der Meinung, dass Fremdsprachen wichtig sind, und die Politiker wünschen sich eine höhere Anzahl Schüler, die eine 2. Fremdsprache in der 8. Klasse der norwegischen Grundschule ...