dc.contributor.author | Arnesen, Anne-Lise | |
dc.contributor.author | Lundahl, Lisbeth | |
dc.date.accessioned | 2011-01-18T08:35:40Z | |
dc.date.available | 2011-01-18T08:35:40Z | |
dc.date.issued | 2011-01-18T08:35:40Z | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7825-330-4(online) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7825-331-1(trykt) | |
dc.identifier.issn | 1503-2612(online) | |
dc.identifier.issn | 0805-8164(trykt) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148636 | |
dc.description.abstract | Denne publikasjonen er et resultat av en todagers metodekonferanse avholdt ved Høgskolen i Østfold den 3 - 4 mai 2010 mellom Avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold og Institutionen för tillämpad utbildningsvetenskap, avdeling för barn- och ungdomspädagogik, späsialpedagogik och vägledning ved Universitetet i Umeå. I alt 23 personer deltok, lærarutdannere, forskere och doktorsstipendiater. Rapporten inneholder 14 bidrag som tar for seg ulike metodespørsmål innenfor utdanningsforskning og pedagogisk og spesialpedagogisk utviklingsarbeid | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport (Høgskolen i Østfold);2010:11 | |
dc.title | Metoder i forsknings- og utviklingsarbeid i utdanning og lærerutdanning | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 128 | en_US |