Blar i HiØ Brage på tittel
Viser treff 1024-1043 av 2409
-
I contain multitudes
(Peer reviewed; Journal article, 2022)The rhizome is like the poem. The growth power of nature and the possibilities of culture simultaneously and reciprocally. It stretches from biological cell and level of particles to our universal dreams and thoughts about ... -
I de sosiale ytterkantene. Konstruksjoner av kjønn og maskuliniteter hos norske menn i ufrivillig sølibat
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Artikkelen handler om norske menn som identifiserer seg med å leve i ufrivillig sølibat. Det er en kvalitativ studie som tar utgangspunkt i intervjuer med syv norske menn, og gir ny kunnskap om et fenomen det er forsket ... -
Iboende pedagogikk eller "black box"? : en pedagogisk analyse av 3 læringsplattformer med utgangspunkt i deres tekniske arkitektur
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2007-05)Learning platforms are widespread in Norwegian higher education. Nevertheless, there is considerable uncertainty regarding how to fully take advantage of a platform. Most evaluations have focused on common features of ... -
Iboende pedagogikk eller "black box"? : en pedagogisk analyse av 3 læringsplattformer med utgangspunkt i deres tekniske arkitektur
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2007-05)Learning platforms are widespread in Norwegian higher education. Nevertheless, there is considerable uncertainty regarding how to fully take advantage of a platform. Most evaluations have focused on common features of ... -
Iboende pedagogikk eller "black box"? : en pedagogisk analyse av 3 læringsplattformer med utgangspunkt i deres tekniske arkitektur
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2007-05)Learning platforms are widespread in Norwegian higher education. Nevertheless, there is considerable uncertainty regarding how to fully take advantage of a platform. Most evaluations have focused on common features of ... -
Iboende pedagogikk eller "black box"? : en pedagogisk analyse av 3 læringsplattformer med utgangspunkt i deres tekniske arkitektur
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2007-05)Learning platforms are widespread in Norwegian higher education. Nevertheless, there is considerable uncertainty regarding how to fully take advantage of a platform. Most evaluations have focused on common features of ... -
ICT in english language teaching in Norway
(Master thesis, 2015-06-03) -
ICT in the classroom: exploring ICT implementation in norwegian lower secondary school english classrooms
(Master thesis, 2015-03-05) -
Identification and classification of transportation disaster tweets using improved bidirectional encoder representations from transformers
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Social Media today has become the most relevant and affordable platform to express one’s views in real-time. The #Endsars protest in Nigeria and the COVID-19 pandemic have proven how important and reliant both government ... -
If digitalization is the answer–what is the problem? An analysis of policy documents related to the digitalization of Norwegian child welfare services
(Peer reviewed; Journal article, 2023)In this article, we have analysed policy documents related to the digitalization of the Norwegian child welfare services. The project ‘DigiBarnevern’ is a national initiative intended to develop and improve the digital ... -
Ikke mine, ikke dine, men VÅRE pasienter: eksempler på samarbeid mellom kommune og DPS for mennesker med psykiske lidelser og omfattende behov for tjenester
(Oppdragsrapport (Høgskolen i Østfold);2013:3, Research report, 2013-02-01)Denne rapporten er en av flere der Høgskolen i Østfold i samarbeid med et temanettverk av tjenesteytere beskriver og dokumenterer noen av de tjenestetilbudene som gis til brukergruppen: "Mennesker med psykiske lidelser som ...