dc.contributor.author | Jansson, Benthe Kolberg | |
dc.date.accessioned | 2007-08-22T13:02:47Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.isbn | 82-7825-159-2 | |
dc.identifier.issn | 1503-6677 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/148326 | |
dc.description.abstract | Ein del av forprosjektet til forskingsprosjektet ”Nynorsk som sidemål” har vore å kartlegge situasjonen for sidemålsopplæringa, slik at vi som arbeider i dette prosjektet, kan ha ei forskingsbasert oppfatning av situasjonen. Dette er eit nødvendig grunnlag for vidare arbeid med å vidareutvikle og fornye undervisningspraksis i sidemålsopplæringa.
Lærebøkene har ein sentral plass i undervisninga, spesielt i arbeidet med å planlegge innhald, progresjon og arbeidsmåtar i faga (Haug 2003:97). Ein studie av lærebøker kan derfor gi indirekte kunnskap om undervisningspraksis, og han gir direkte kunnskap om kva føringar lærebokforfattarar og forlag legg for sidemålsundervisninga.
I denne studien konsentrerer eg meg om bokmålsutgåvene av læreverka som blir brukt i norskfaget, og spørsmålet er: Kva slags sidemålsopplæring legg desse læreverka opp til? Eg vil sjå nærmare på både omfang og presentasjonsmåte og kva arbeidsmåtar verket legg opp til i lys av det som blir sagt om sidemålsopplæringa i norskplanen i L97. | en |
dc.format.extent | 448873 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language | nob | |
dc.publisher | Høgskolen i Østfold | en |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold) | en |
dc.relation.ispartofseries | 2004:6 | en |
dc.subject | lærebøker | en |
dc.subject | nynorsk | en |
dc.subject | sidemål | en |
dc.title | Kva slags sidemålsopplæring legg lærebøkene opp til når nynorsk er sidemålet? Ein analyse av lærebøker i norsk for ungdomstrinnet etter Reform 97 | en |
dc.type | Working paper | en |