Blar i HiØ Brage på tittel
Viser treff 934-953 av 2409
-
Hva hemmer og fremmer videreutdanning av lærere som deltar i Kompetanse for kvalitet?
(Master thesis, 2016-06-21) -
Hva hemmer og hva fremmer samarbeid mellom politikere og administrasjon i en kommune
(Master thesis, 2018) -
Hva ligger til grunn for sykepleieres prioriteringsbeslutninger i triage?
(Master thesis, 2012-12-18) -
«Hva skal vi med det her?!» - Lærelyst ved virkelighetsnær matematikk.
(Master thesis, 2022) -
Hva skjer med BIBSYS?
(Journal article, 2006)Om rapporten "Bibsys : framtidig organisering og oppgaver", fra et arbeidsutvalg nedsatt av UFD (innstilling avlevert i nov. 2004). Artikkelen omhandler selve rapporten, samt høringsuttalelsene og den debatten som har ... -
Hvilke erfaringer har ledere i skatteetaten med bruk av etatens serviceerklæring?
(Master thesis, 2009-12-14)Brukerorientering framstår i dag som en sentral forvaltningsverdi som påvirker forvaltningens virkemåte. Serviceerklæringer har vært et prioritert virkemiddel i arbeidet med å gjøre forvaltningen mer brukerrettet. ... -
Hvilke erfaringer har ledere med kompetanseutvikling til spesialsykepleiere?
(Master thesis, 2018) -
Hvilke erfaringer og holdninger har studenter i høyere utdanning til fusk og plagiering?
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2010-03-23)Denne rapporten er en kvalitativ studie av 33 informanters erfaringer med Kvalitetsreformens nye evalueringsformer i høyere utdanning (St meld 27 (2000-2001). Vårt hovedfokus med undersøkelsen har vært å finne frem til ... -
Hvilke erfaringer og holdninger har studenter i høyere utdanning til fusk og plagiering?
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2010-03-23)Denne rapporten er en kvalitativ studie av 33 informanters erfaringer med Kvalitetsreformens nye evalueringsformer i høyere utdanning (St meld 27 (2000-2001). Vårt hovedfokus med undersøkelsen har vært å finne frem til ... -
Hvilke erfaringer og holdninger har studenter i høyere utdanning til fusk og plagiering?
(Rapport (Høgskolen i Østfold), Research report, 2010-03-23)Denne rapporten er en kvalitativ studie av 33 informanters erfaringer med Kvalitetsreformens nye evalueringsformer i høyere utdanning (St meld 27 (2000-2001). Vårt hovedfokus med undersøkelsen har vært å finne frem til ...