Show simple item record

dc.contributor.authorLarsen, Frøydis Molvik
dc.date.accessioned2011-09-26T12:55:50Z
dc.date.available2011-09-26T12:55:50Z
dc.date.issued2011-09-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/148212
dc.description.abstractAlle informantene har hatt positive erfaringer med talesyntesen Voxit Budgie Pro. Talesyntesen har hatt en positiv effekt både i lesing og skriving for de informantene som opplever at de har fått informasjon, veiledning og opplæring i bruk av talesyntesen. Det kan se ut som at det er tilfeldig hvor god kompetanse lærerne har om Voxit Budgie Pro på de videregående skolene. Mitt inntrykk er at alle informantene opplevde at motivasjon til skolearbeid økte ved bruk av talesyntesen, mens informantene viste ulik grad av selvregulert læring.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.titleErfaringer med talesyntesen Voxit Budgie Pro : erfaringer hos elever med lese- og skrivevansker i videregående skole knyttet til bruk av talesyntesen Voxit Budgie Proen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber94en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record