Show simple item record

dc.contributor.authorBaltzersen, Rolf
dc.coverage.spatialNorwaynb_NO
dc.date.accessioned2019-05-10T10:49:03Z
dc.date.available2019-05-10T10:49:03Z
dc.date.issued2019-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2597237
dc.description.abstractDenne rapporten er en studieevaluering av PPU deltid 2018-2019 ved lærerutdanningen ved Høgskolen i Østfold. Evalueringen bygger på en studentundersøkelse som er blitt gjennomført etter at studiet er blitt gjennomført det første studieåret. Disse resultatene blir sammenliknet med funn fra andre gode lærerutdanningsinstitusjoner i den nasjonale studentundersøkelsen (Studiebarometeret). Resultatene viser at PPU deltid er best på en rekke dimensjoner knyttet til undervisningskvalitet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen i Østfoldnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.subjectStudieevalueringnb_NO
dc.titleBest på kollektiv læring?nb_NO
dc.title.alternativeStudieevalueringsrapport for PPU deltid 2019-2020 ved Høgskolen i Østfoldnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holderRolf K. Baltzersennb_NO
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281nb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO
dc.relation.projectStudentevalueringsprosjektnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal