dc.contributor.author | Baltzersen, Rolf K. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T22:05:49Z | |
dc.date.available | 2020-01-28T22:05:49Z | |
dc.date.issued | 2019-09-01 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-93356-13-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2638436 | |
dc.description.abstract | I den første delen av boken som heter “Digitale fortellinger” blir digitale fortellinger som sjanger plassert inn i en historisk og samfunnsmessig kontekst. I de øvrige kapitlene i denne delen blir den pedagogiske bruken diskutert. Hele del II av boken inneholder praktiske tips og eksempler på hvordan man kan bruke digitale fortellinger i ulike fag. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Pressbooks | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell-DelPåSammeVilkår 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Digitale fortellinger | nb_NO |
dc.subject | Digitale historier | nb_NO |
dc.subject | Pedagogisk bruk av IKT | nb_NO |
dc.title | Digitale fortellinger i skolen | nb_NO |
dc.title.alternative | En innføring i pedagogisk og fagdidaktisk bruk i undervisningen | nb_NO |
dc.type | Book | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 122 | nb_NO |