Om å blande kvantitative og kvalitative metoder i studier av Internett-basert lesing. Eksemplifisert med egen studie om læreres vurdering av troverdighet av spesialpedagogisk informasjon på Internett
dc.contributor.author | Andreassen, Rune | |
dc.date.accessioned | 2011-02-28T13:36:53Z | |
dc.date.available | 2011-02-28T13:36:53Z | |
dc.date.issued | 2010-12 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7825-330-4(online) | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7825-331-1(trykt) | |
dc.identifier.issn | 1503-2612(online) | |
dc.identifier.issn | 0805-8164(trykt) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/147561 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskolen i Østfold | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport (Høgskolen i Østfold);2010:11 | |
dc.title | Om å blande kvantitative og kvalitative metoder i studier av Internett-basert lesing. Eksemplifisert med egen studie om læreres vurdering av troverdighet av spesialpedagogisk informasjon på Internett | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.source.pagenumber | 8 | en_US |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Kapittel i bok/rapport/antologi. LU [48]
Samlingen inneholder bidrag fra ansatte ved Avdeling for lærerutdanning publisert som kapittel i bok/rapport/antologi