Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndreassen, Rune
dc.date.accessioned2011-02-28T13:36:53Z
dc.date.available2011-02-28T13:36:53Z
dc.date.issued2010-12
dc.identifier.isbn978-82-7825-330-4(online)
dc.identifier.isbn978-82-7825-331-1(trykt)
dc.identifier.issn1503-2612(online)
dc.identifier.issn0805-8164(trykt)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/147561
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskolen i Østfolden_US
dc.relation.ispartofseriesRapport (Høgskolen i Østfold);2010:11
dc.titleOm å blande kvantitative og kvalitative metoder i studier av Internett-basert lesing. Eksemplifisert med egen studie om læreres vurdering av troverdighet av spesialpedagogisk informasjon på Internetten_US
dc.typeChapteren_US
dc.source.pagenumber8en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel