Grunnskolelærerutdanning for trinn 1-7
Recent Submissions
-
Heteronormativity in Norwegian ESL textbooks for primary school: the case of Quest
(Master thesis, 2023) -
Muligheter og begrensninger ved bruk av digitale læremidler i matematikk
(Master thesis, 2023) -
Matematiske problemløsningsoppgaver i læreverk på småtrinnet
(Master thesis, 2023) -
Algoritmisk Tenkning i Matematikklærebøker på 4. Trinn
(Master thesis, 2023) -
Assistentenes bidrag i inkluderingsarbeidet
(Master thesis, 2023) -
Barneskolelæreres planlegging for dybdelæring i matematikk
(Master thesis, 2023) -
En kvalitativ innholdsanalyse av programmeringsoppgaver i lys av algoritmisk tenking -
(Master thesis, 2022) -
Naturen som læringsarena: Erfaringer som skaper muligheter
(Master thesis, 2023) -
Multimodale tekster på nettbrett og for hånd
(Master thesis, 2022) -
Skriftlig respons på mellomtrinnet: Hva gjør lærerne og hva synes SNO-elevene?
(Master thesis, 2022) -
Tidlig innsats – elever som strever i skriftspråkinnlæringen
(Master thesis, 2022) -
Ordforråd og forståelse hos minoritetsspråklige elever på 5.trinn -
(Master thesis, 2022)