dc.contributor.author | Kalandadze, Tamara | |
dc.contributor.author | Olsen, Kathrin | |
dc.date.accessioned | 2024-01-09T12:45:58Z | |
dc.date.available | 2024-01-09T12:45:58Z | |
dc.date.created | 2023-09-09T07:34:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Kalandadze, T. & Olsen, K. (2023). Historiske og nåtidige perspektiver på autisme. I E. Hesjedal & B. Furnes (Red.). Spesialpedagogikk mellom profesjon og disiplin : en utviklingslinje i tre deler (s.139-158). Fagbokforlaget.- | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788245044669 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3110626 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Fagbokforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Spesialpedagogikk mellom profesjon og disiplin. En utviklingslinje i tre deler | |
dc.title | Historiske og nåtidige perspektiver på autisme | en_US |
dc.title.alternative | [Tilrettelegging og opplæring for autistiske mennesker - historiske og nåværende forståelser i forskning og praksis] | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Spesialpedagogikk: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 139-158 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2173675 | |
dc.relation.project | Norges forskningsråd: 327377 | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | postprint | |
cristin.qualitycode | 1 | |