Toggle navigation
norsk
English
norsk
norsk
English
Logg inn
Toggle navigation
Vis innførsel
Hjem
Høgskolen i Østfold
Avdeling for lærerutdanning (gjelder til og med 2020)
Kapittel i bok/rapport/antologi. LU
Vis innførsel
Hjem
Høgskolen i Østfold
Avdeling for lærerutdanning (gjelder til og med 2020)
Kapittel i bok/rapport/antologi. LU
Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Can Teacher Empowerment Contribute to Better Learning?
Sørmo, Dag
;
Sträng, Dan Roger
Chapter, Peer reviewed
Published version
Åpne
SormoCanTeacher2018.pdf (306.9Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2601736
Utgivelsesdato
2018
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
Kapittel i bok/rapport/antologi. LU
[48]
Originalversjon
Re-thinking Teacher Professional Education: Using Research Findings for Better Learning: 61st World Assembly ICET 2017: Yearbook of Teacher Education. 2018, 152-162.
Utgiver
Masaryk University
Hele arkivet
Denne samlingen
Bla i
Hele arkivet
Delarkiv og samlinger
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Denne samlingen
Utgivelsesdato
Forfattere
Titler
Emneord
Dokumenttyper
Tidsskrifter
Min side
Logg inn
Statistikk
Besøksstatistikk