• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV på tittel 
  •   Hjem
  • Høgskolen i Østfold
  • Avdeling for helse og velferd (gjelder til og med 2020)
  • Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV
  • Blar i Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV på tittel
  •   Hjem
  • Høgskolen i Østfold
  • Avdeling for helse og velferd (gjelder til og med 2020)
  • Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV
  • Blar i Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV på tittel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold). HV på tittel

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 2-21 av 26

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • BLACKBOARD : et verktøy som effektiviserer praktiske/administrative oppgaver eller et instrument for stimulering av læringsaktiviteter? Erfaringer med bruk av læringsplattform fra Høgskolen i Østfold. Avdeling for Helse- og sosialfag 

      Røising, Hanne Schou (Arbeidsrapport(Høgskolen i Østfold), Working paper, 2007-04-25)
      Denne rapporten tar sikte på å belyse hvorledes en læringsplattform (her: Blackboard) har blitt benyttet ved Avdeling for helse- og sosialfag. Rapporten tar utgangspunkt i 4 ulike læringsplattformkurs knyttet til bachelorstudier ...
    • BLACKBOARD : et verktøy som effektiviserer praktiske/administrative oppgaver eller et instrument for stimulering av læringsaktiviteter? Erfaringer med bruk av læringsplattform fra Høgskolen i Østfold. Avdeling for Helse- og sosialfag 

      Røising, Hanne Schou (Arbeidsrapport(Høgskolen i Østfold), Working paper, 2007-04-25)
      Denne rapporten tar sikte på å belyse hvorledes en læringsplattform (her: Blackboard) har blitt benyttet ved Avdeling for helse- og sosialfag. Rapporten tar utgangspunkt i 4 ulike læringsplattformkurs knyttet til bachelorstudier ...
    • Blackboard er bare HELT nødvendig!! 

      Røising, Hanne Schou (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2008-10-17)
      Ved HiØ, Avdeling for helse- og sosialfag benyttes læringsplattformen Blackboard som et administrativt og pedagogisk verktøy ved alle studier. Høsten 2007 og våren 2008 ble det gjennomført to undersøkelser for å belyse ...
    • Brukerperspektiv på brukerstyrt personlig assistanse i Fredrikstad 

      Salthe, Gunnar; Thomsen, Klaus Michael (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2007-10-30)
      12 personer som mottar brukerstyrt personlig assistanse (BPA) ble intervjuet, våren 2007. BPA gir større frihet og mulighet til å leve et tilnærmet normalt liv, enn andre kommunale hjelpeordninger, fordi man får mer kontroll ...
    • En sosionom blir til! : erfaringer ved oppstart av studiet til bachelor i sosialtarbeid ved Høgskolen i Østfold med spesielt fokus på evalueringsformene 

      Odberg, Gerd-Berit (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2006)
    • Evaluering av ettervernet i Fredrikstad : faglig rapport 

      Dahl, Ulf; Johansen, Gro Heidi Løvendahl; Ramsdal, Helge (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)
    • Evaluering av ettervernet i Fredrikstad : hovedrapport 

      Dahl, Ulf; Johansen, Gro Heidi Løvendahl; Ramsdal, Helge (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)
    • Evaluering av ettervernet i Fredrikstad : hovedrapport 

      Dahl, Ulf; Johansen, Gro Heidi Løvendahl; Ramsdal, Helge (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)
    • Innføring av problembasert læring ved sykepleierutdanningen 

      Andersen, Kirsti Lauvli; Femdal, Ingrid; Ingebrigtsen, Christin; Johannessen, Ann Christin; Tjøstolvsen, Inger (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2003)
      Det kan se ut til at forelesning som tradisjonell formidlingsmåte i liten grad utvikler studentenes evne til å ta ansvar for egen læring. At studentene tar ansvar for egen læring er avgjørende for å utvikle evnen til å ...
    • Integrert yrkes- og språkopplæring for minoritetsspråklige kvinner, - med fokus på et fremtidig yrke i helsesektoren : et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Fredrikstad kommune og Aetat - i regi av Bruker- og kompetansesenteret 

      Bakka, Gunvor (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2004)
      Prosjektet ”Integrert yrkes- og språkopplæring” innebar et tett samarbeid mellom ulike statlige og kommunale etater hvor en tverrfaglig sammensatt prosjektgruppe sørget for å koordinere tilgjengelige virkemidler. Kval ...
    • Internasjonalisering - ute i verden eller "bare" hjemme : påvirkes utvikling av kulturell kompetanse hos sykepleierstudenter av ulike tiltak for å internasjonalisere utdanningen? 

      Myhre, Kristin (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2007-10-22)
      Fokus for rapporten er forholdet mellom utvikling av kulturell kompetanse hos sykepleierstudenter og internasjonaliseringstiltak i sykepleierutdanningen. Hensikt: Hensikten med studien er å få kunnskap om hvordan ...
    • "Korøvelse for solister": Felles undervisningsopplegg for ulike profesjoner i helse- og sosialfag 

      Arvesen, Petter; Fugletveit, Ragnhild; Gulbrandsen, Tove; Johnsen, Lasse; Lillemoen, Lillian; Skærbæk, Eva (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2009-04-27)
    • Pårørendes erfaringer fra møte med helsevesenet i Strømstad og Fredrikstad : en beskrivende/utforskende studie 

      Helgesen, Ann Karin (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2007-08-15)
      Sammendrag Strømstad og Fredrikstad kommune har et samarbeidsprosjekt med navn ” Den røde tråden i demensomsorgen”. Prosjektet beskrives som en forstudie om den demenssyke og pårørendes vei gjennom ”helsetjenesten”. ...
    • Prosjekt Britannia - en evaluering av samarbeid mellom frivillige organisasjoner 

      Bøckmann, Sissel (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2008-02-05)
      Det hadde gjennom lang tid vært et ønske om samlokalisering av flere organisasjoner i Fredrikstad. I 2004 kom et tidligere hotell som nå var eid av kommunen opp som et mulig lokale for samlokalisering av flere frivillige ...
    • PROSJEKT TRYGG OPPVEKST 2003-05 : Et samarbeidsprosjekt mellom Østnorsk kompetansesenter for rus- og avhengighetsspørsmål, IOGTs Juniorforbund og Høgskolen i Østfold. Evaluering september 2005 

      Dahl, Ulf (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2006)
    • Prosjekt utdanningspost : et samarbeid mellom Fjeldberg sykehjem og Høgskolen i Østfold Undervisningssykehjemprosjektet 

      Femdal, Ingrid; Fossum, Mariann (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2004)
      Rapporten beskriver resultatene fra en praksisperiode der 18 studenter hadde praksisstudier i en korttidsavdeling ved Fjeldberg sykehjem i Fredrikstad våren 2002. Prosjektet er et delprosjekt under det nasjonale ...
    • Rapport fra arbeid med studentaktiv FoU 2006-2007: tema for FoU-arbeidet: tilrettelegging av det kommunale tjenestetilbudet til barn og unge med nedsatt funksjonsevne og deres familier TaKT 

      Haug, Erna (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2009-09-30)
      I Strategisk plan for Høgskolen i Østfold 2006 – 2013 var ett hovedinnsatsområde å styrke sammenhengen mellom undervisning og FOU aktivitet. Gjennom denne rapporten beskrives et FOU prosjekt med hensikt om å: 1. Videreutvikle ...
    • Relasjonen mellom teoriundervisningen og praksisfeltets behov i barnevernspedagogutdanninga ved Høgskolen i Østfold 

      Asmyhr, Morten (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold), Working paper, 2009-03-30)
      Rapporten tar for seg enkelte emner fra rammeplanen for barnevernspedagogutdanninga og undersøker i hvor stor grad det er samsvar mellom det teoretiske grunnlaget studentene har fra Høgskolen og det som oppfattes som viktig ...
    • "Riktig legemiddelhåndtering en nødvendighet": hvordan organiseres undervisningen i legemiddelhåndtering ved South Karelia University of Applied Sciences i Lappeenranta og Høgskolen i Østfold - kartleggingsstudie 

      Andreassen, Hilde Marie; Holmsen, Tove Lisbeth (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold);2011:5, Working paper, 2011-11-29)
      Etter innføring av feilfri prøve i legemiddelregning i 2001 har strykprosenten i dette faget vært høy. I følge Rammeplan for sykepleierutdanning medfører stryk på prøve i legemiddelregning avbrudd i studieforløpet. I Finland ...
    • Samhandling for økt kompetanse: et fagutviklingsprosjekt knyttet til veiledete praksisstudier for sykepleierstudenter ved Høgskolen i Østfold i Sykehuset Østfold. Studieåret 2009-2010 

      Gregersen, Anne-Grethe (Arbeidsrapport (Høgskolen i Østfold);2011:2, Working paper, 2011-05-03)
      Samhandling for økt kompetanse er et fagutviklingsprosjekt knyttet til medisinsk og kirurgisk praksis i 2. og 3.år. Hver seksjon hadde seks studenter som gikk sammen i par/tospann. En studentansvarlig sykepleier og en lærer ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit